HEM FET SIS GRUPS REPARTITS EN DIFERENTS ESPAIS, 5 DINS L'ESCOLA I UN AL PATI.
A LA CLASSE DE L'ESPAI HAN VINGUT ELS I LES ALUMNES DE 3R. HEM FET DOS TORNS PER ANAR A LA SEVA AULA. ALLÀ ENS HAN PASSAT UNA PRESENTACIÓ AMB INFORMACIÓ SOBRE EL PROJECTE D'ESÉKA. TAMBÉ ENS HAN ENSENYAT FOTOS I MATERIAL.
ELS ALUMNES MÉS GRANS, REPARTITS EN AQUESTS GRUPS, HAN ANAT EXPLICANT DIFERENTS ASPECTES DEL PROJECTE I LES PECULIARITATS MÉS SIGNIFICATIVES DELS NENS I NENES D'IMSHA.
- LA SITUACIÓ EN UNA ESFERA TERRESTRE DEL CAMERUN.
- COM ÉS L'ESCOLA: EL MENJADOR, LES LLITERES (PERQUÈ HI HA ALUMNES QUE HI HAN DE PASSAR TEMPORADES LLARGUES DEGUT A LA LLARGA DISTÀNCIA AMB LA SEVA POBLACIÓ).
- COM SÓN AQUESTS INFANTS. ALUMNES AMB SORDESA. EL LLENGUATGE DE SIGNES.
- ALGUNES RESPONSABILITATS QUE HAN D'ASSUMIR. COM ANAR A BUSCAR AIGUA DEL POU.
- QUINES ACTIVITATS REALITZA L'ESCOLA PER RECAPTAR DINERS O PER ENVIAR MATERIAL DIDÀCTIC.
- QUÈ ENS ENVIEN ELS ALUMNES D'IMSHA.
DESPRÉS HEM VISUALITZAT UN VÍDEO SOBRE UN INFANT CAMERUNÈS QUE CAMINA TRES HORES PER ANAR A L'ESCOLA! Programa emès a TV3 "Els camíns per anar a l'escola"
FINALMENT, HA VINGUT LA JOANA (MESTRA JUBILADA DE L'ESCOLA) PER EXPLICAR-NOS UN BAGUL PLE D'OBJECTES D'ESÉKA. ENS ELS HA ENSENYAT TOTS I DESPRÉS HI HEM POGUT JUGAR UNA ESTONA!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada